2014. október 16., csütörtök

Leltár



                Leltár


Voltam kócos, maszatos aprócska,
Összes mesehőst játszottam sorba,
Játék volt, mi létezett köröttem,
Ó, játszani csudamód szerettem.

Szép ifjúság, óriás játszótér,
Világváltás, szerelem belefér.
Győzni mindenáron itt lételem,
Győzni akartam, győzni szerettem.

Voltam győztes és legyőztek sokszor,
Néha jókor léptem, máskor rosszkor.
Ma egyiknek emléke sem virraszt,
Menny nem mámorít, pokol nem riaszt.

Hosszú utam végén már fáradok,
Visszanézek, kanyarokat látok,
Eltakarják fényét a sok szépnek,
Jótékonyan fedik a rémképet.

A bágyadt napfény könnyezi szemem,
Néhány virágszál húzza a kezem,
Lábam sima úton gyakran botlik,
A közeli is egyre távolibb.

Vázámba teszem élet virágát,
Regélje múltam színes világát!
Fénye kihunyt, a mécses már alszik,
Hangos a csend, virághang nem hallik.


                       Filo-csibi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése