2015. október 11., vasárnap

Csak egy boldog óra...

                                                                              
          Csak egy boldog óra…


Csak egy boldog óra, amire én vágyom,
feledtetné minden rossz emlékű álmom;
ritka vendégemet édes csókkal várnám,
szívemet-lelkemet, karomat kitárnám!

Úgy futnak az évek, mintha szelek fújnák,
azt a boldog órát tőlem elrabolnák;
néha bekopogtat, de máshol kér szállást,
jobban szeret ott, hol nem adnak rá áldást!

Bánatok utcáján sokat jártam-keltem,
földes út porába könnyeim temettem;
örömöknek útját soha nem találtam,
szomorú szívemmel mindig oda vágytam!

Csak egy boldog órát szeretnék még kérni,
míg másnak sok év jut örömök közt élni!
Rosszat nem kerestem, jót pedig nem leltem,
boldog ember helyett boldogtalan lettem!



                   Filo-csibi


           2015. október 12.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése