2016. július 5., kedd

Farkas Ilona: CSAK EGY BOLDOG ÓRA...



Farkas Ilona: Csak egy boldog óra…


Csak egy boldog óra, amire én vágyom,
feledtetné minden rossz emlékű álmom;
ritka vendégemet édes csókkal várnám,
szívemet-lelkemet, karomat kitárnám!

Úgy futnak az évek, mintha szelek fújnák,
azt a boldog órát tőlem elrabolnák;
néha bekopogtat, de máshol kér szállást,
jobban szeret ott, hol nem adnak rá áldást!

Szerelem utcáján sokat jártam-keltem,
földes út porába könnyeim temettem;
örömöknek útját csak ritkán találtam,
szerető szívemmel mindig oda vágytam!

Csak egy boldog órát szeretnék én kérni,
míg másnak sok év jut gyönyörök közt élni!
Rosszat lépten-nyomon – jót csak néha leltem,
igaz szerelemnek kárhozata lettem!



Filo-csibi


2016. július 6.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése