2014. december 13., szombat

Hitem



                   Hitem



Boldog istenhívők, mint irigyelem én,
Hiszitek, kit sosem látott szemetek még,
Nem hallottátok a hangját, nem hív, fenyít,
Hiszitek mégis, hogy mindenben Ő segít.

Hitetek Istenben egy óriási kincs,
Imádkozom, de ez bennem - úgy tűnik – nincs.
Hittel él az ember, nem csak a kenyérrel,
Ezt az értelmemmel én tisztán megértem.

Sokat mélázok, hogy tisztuljon homályom,
Bibliát lapoztam, olvastam néhányszor.
Bizonyára a hit maga a lételem,
Erősebbé tenni a hangyányi éltet.

Hitetlennek magam én mégsem mondanám,
Hiszek minden szépet, jót, igazak szavát,
Hiszek a szeretet csodás erejében,
Szerelem mennybéli, édes szépségében.

Hiszem, hogy az ember nagy dolgokra képes,
Ha szellemmel, szívvel a magasra lépdel,
Hiszem, hogy a lélek a varázs világa,
Boldogság az ember földi mennyországa.

A madarak dalát, csobogó patakot,
Ragyogó napsugárt, tündöklő csillagot,
Az örömöt, gyönyört mind érzi a keblünk,
Mert dicső természet gyermekei lettünk.

Tudom, hogy a szépet nekem kell meglátnom,
Felfedni, átélni a pompás világot,
Ha mindehhez Isten segítsége kellett,
Hozzá bocsánatért fohásszal esdeklem!


                                               Filo-csibi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése