2014. április 13., vasárnap

Kései szerelem




Kései szerelem

Fák alatt, lombok közt oson a szerelem
Megérint – ah, dehogy – ki ő nem keresem
Nem hiszem el, pedig érzem a szívemen
Kérdezem:  lehet ez betegen, öregen?
Ismerős az érzés: sok évvel ezelőtt
Csillagom állása volt ilyen kedvező.

Nem várt, és nem remélt szerelem köszönt rám
Az örökkévaló kedves volt, öröm várt.
Sok volt amit elvett, vagy sosem fizetett,
Életem alkonyán  járt nekem a jótett.
Vivát Vivaldi, a „Négy évszak” boldogít,
Lángoló szerelmem még inkább mámorít.

Az esti homályban csapong az én lelkem
Netán a szerelembe vagyok  szerelmes?
Az állomáson szómat nem azok várták
Kik érzelmem sikolyát értik és hallják.
Mert felette volt értékem az átlagnál
Köröttem lévők ezt sohasem díjazták.
A kétszer kettő öt semmiképp nem lehet
Számolásnál  a korrigálás  kér helyet.

Édes-bús borzongás fut át a testemen
Remegő kezemen, bicegő léptemen
Milyen a  külleme tudni sem akarom
Örömöm, vígságom Őhozzá aratom.
Hangod vagy alakod, kezed vagy szép szemed
Ki tudja mi az mi vonz hozzád kedvesem
Reggel és éjszaka, bármikor, bármerre
Szüntelen Ő cikáz előttem, mellettem.

Utoljára nyílik virág a szívemen
Illatos, szépszínű, tán sárga, tán veres.
Simítom, becézem, vigyázok rá szépen
Sokáig kell, hogy illatozzon még nékem.
 A hidegtől egyszer mégis elhervadna,
Illatát, bársonyát szívemben otthagyja,
Szerelem ezer és millió csodáját
Viszem majd a csillagos ég balzsamán át.


                                          Filo - csibi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése