2014. április 13., vasárnap

Ünneplő szeretet



Ünneplő szeretet

Decemberben régen egy kisded született
Felnőve – életében sok-sok csodát tett
Isten fiaként mondott szónoklatokat
Ez zavarta Heródest és főpapokat
Megkínozták, kereszthalállal sújtották.
„Feltámadott” Ő, a halállal dacolván
Emiatt isteníti őt a fél világ
Születése napját ünnepelve imád.

Hogy nemhívőknek is „karácsonya” legyen
Rendeltetett: szeretet is ünnepeljen!
(Isten bocsá’) hívőnek jó én sem vagyok
Így a  szeretet ünneplőivel tartok.
A nagy hiba – úgy sejtem  -  csak bennem lehet
Csak tamáskodok, ezzel sem értek egyet:
Mért kell kijelölni napot szeretetnek?
Nem oktalan birka, amit vezethetnek!

Amíg ezeken töprengek és mélázok
Az ajtómon fiam és kincsem-virágom
Gyönyörű kis unokám lép be kedvesen
Mosoly mindkettő szemében, köszöntenek.
Tekintetükben érzem szeretetüket
Készültem én is, vártam a  jöttüket
(Naptár szerint ma van október elseje)
Ez a nap is  a szeretetnek ünnepe.

Unokám őszinte mosolyával biztat:
„Mama, ha megnövök, majd én meggyógyítlak”
Elhiszem neki, mert a szívére bízza.
„Nagyon finom” : dicséri főztömet fiam
Mindig megtalálja lelkemhez az utat.
Ha az út görbe, Ő megtalál egy újat.
Őrangyalként vigyáz  életemre  párom
Nekem a Szentháromság:  kicsi családom

Higgye el nekem boldog és boldogtalan
Parancsolatra szeretni sosem szabad
Ne hagyjad, hogy mások  erre  rábírjanak
Szabadnak születtünk, lelkünk is ugyanaz.
Minden nap öleld meg akiket te szeretsz
Karácsonyfa alá ezt kívánom neked
Isten hogy rendelje, felé száll az óhaj
                                               Szeretet-ünnep legyen minden áldott nap

                                                                                               Filo-csibi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése